Objem motoru:
686 cm3Výkon motoru:
32 kW (44 Ps) / 5 500 rpmPohon:
4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciáluCena:
289 990 Kč
Hledáš pracovní stroj, ale sebevětší čtyřkolka ti je malá? Právě jsi mě našel! Jsem povinná výbava novodobejch rančerů. Jo, kdysi to byl kolt, laso a rychlej kůň. Ale těch díky mýmu výkonu 32 kW vosedláš rovnou 44. A to už je slušný spřežení! Místo lasa ti nabídnu pořádnej naviják a hlavně naprosto bombastickou sklopnou korbu.
Díky ní se stanu tvým rozdílovým hráčem. Dějiny tvý práce se začnou dělit na dobu před korbou a po ní. Na korbě totiž pohodlně odvezeš až 180 kilo matroše. A kdyby ti to nestačilo, můžeš za mě připojit ještě offroad vozejk. Na ten toho naložíš fakt hodně, protože tažný zařízení uveze parádních 680 kg. Abychom tuhle porci nákladu ubrzdili, jsem vybavenej brzdama na všech kolech. Nechybí mi stabilizační tyče na přední i zadní nápravě, takže v zatáčkách nedělám vlny, ale pěkně držím stopu.
No ale zpátky ke čtyřkolkový historii. Ten rozdíl v pohodlíčku bude jako mezi pravěkem a současností. Díky střeše a čelnímu rychloupínacímu plexi tě nerozhodí žádnej cákanec – ani dešťovej z vrchu, ani bahnitej zespoda. A kdybys toužil ještě po větším komfortu, vytuníš si mě pomocí celouzavřený kabiny a vytápění. Pak se mnou můžeš makat fakt celoročně. Nebo spíš můžete, protože v teplíčku najdou pohodlný sedačky hned dva makáči.
Co bys vo mně ještě tak chtěl vědět? Možná to, že mám EPS, pohon na všechny čtyři a uzávěrku předního diferenciálu. No a pak jsou tu takový ty klasický míry typu 62.0 Nm / 4500 ot./min, který v klídku omrkni v záložce Technický údaje. Jo, a málem bych zapomněl! Místo řidítek mám volant. Ale duší jsem furt čtyřkolka.
Objem motoru | 686 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 62 Nm / 4 500 rpm |
Sekundární pohon | 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu |
Převodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P |
Startér | elektrický |
Chlazení | vodou a olejem |
Emisní norma | EURO 4 |
Systém dávkování paliva | EFI Delphi |
Objem nádrže | 28 litrů |
Maximální rychlost | 59 km/h, (offroad) 80 km/h |
Homologace | T1b |
Tažné zařízení | ano (zapsané v TP na 680 kg) |
EPS-Elektrický posilovač řízení | ano |
Elektrický naviják | ano, 2 500 liber |
Přední odpružení | nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou |
Zadní odpružení | nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou |
Přední pneu | 25x8-12 |
Zadní pneu | 25x10-12 |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Rozměry (D׊×V) | 2 927 x 1 532 x 1 995 mm |
Pohotovostní hmotnost | 575 kg |
Výška sedadla | 955 mm |
Světlá výška | 260 mm |
Rozměry korby | 958 x 1 172 x 320 mm |
Nosnost korby | 180 kg |
MODEL | VERZE | BARVA | CENA |
UTX 700i EPS | se střechou, plastovými dveřmi a čelním plexi | tmavě zelená | 289 990 Kč |
UTX 700i EPS | se střechou, plastovými dveřmi a čelním plexi | černá s camo polepem | 289 990 Kč |
EPS – elektrický posilovač řízení, elektrický naviják se silou 2500 liber, včetně kabelového ovladače, čelní dělené plexi, hliníkové kryty předních i zadních ramen, homologované tažné zařízení s el. zásuvkou, zásuvka 12V, odolná sklápěcí korba z oceli, bezpečnostní pásy, poloviční plastové dveře, sklopná korba s otevíracím čelem a úchyty k připevnění nákladu, přepínač pohonu 2×4 nebo 4×4, přední uzamykatelný diferenciál, redukce do pomala a síly, stabilizátory na přední i zadní nápravě
CELOUZAVŘENÁ KABINA DFK S TOPENÍM | uzavřená kabina s dveřmi, čelní vyklápěcí sklo se stěrači i ostřikovačem a topení s ventilátorem, vyrobeno v ČR | 109 990 Kč |
Uvažuješ o UTVéčku? Tak nečekej a staň se i ty jedním ze spokojených majitelů tohohle skvěle zpracovanýho a spolehlivýho stroje.