UTV 700i EPS

Když je potřeba za to vzít

Objem motoru:

686 cm3

Výkon motoru:

32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm

Pohon:

4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu

Barva:

Cena:

289 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Čtyřkolkovej valník pro pořádný pracanty

 

Hledáš pracovní stroj, ale sebevětší čtyřkolka ti je malá? Právě jsi mě našel! Jsem povinná výbava novodobejch rančerů. Jo, kdysi to byl kolt, laso a rychlej kůň. Ale těch díky mýmu výkonu 32 kW vosedláš rovnou 44. A to už je slušný spřežení! Místo lasa ti nabídnu pořádnej naviják a hlavně naprosto bombastickou sklopnou korbu.

Díky ní se stanu tvým rozdílovým hráčem. Dějiny tvý práce se začnou dělit na dobu před korbou a po ní. Na korbě totiž pohodlně odvezeš až 180 kilo matroše. A kdyby ti to nestačilo, můžeš za mě připojit ještě offroad vozejk. Na ten toho naložíš fakt hodně, protože tažný zařízení uveze parádních 680 kg. Abychom tuhle porci nákladu ubrzdili,  jsem vybavenej brzdama na všech kolech. Nechybí mi stabilizační tyče na přední i zadní nápravě, takže v zatáčkách nedělám vlny, ale pěkně držím stopu.

No ale zpátky ke čtyřkolkový historii. Ten rozdíl v pohodlíčku bude jako mezi pravěkem a současností. Díky střeše a čelnímu rychloupínacímu plexi tě nerozhodí žádnej cákanec – ani dešťovej z vrchu, ani bahnitej zespoda. A kdybys toužil ještě po větším komfortu, vytuníš si mě pomocí celouzavřený kabiny a vytápění. Pak se mnou můžeš makat fakt celoročně. Nebo spíš můžete, protože v teplíčku najdou pohodlný sedačky hned dva makáči.

Co bys vo mně ještě tak chtěl vědět? Možná to, že mám EPS, pohon na všechny čtyři a uzávěrku předního diferenciálu. No a pak jsou tu takový ty klasický míry typu 62.0 Nm / 4500 ot./min, který v klídku omrkni v záložce Technický údaje. Jo, a málem bych zapomněl! Místo řidítek mám volant. Ale duší jsem furt čtyřkolka.

MOTOR

Objem motoru 686 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm
Maximální kroutící moment 62 Nm / 4 500 rpm
Sekundární pohon 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu
Převodovka automat / variátor - L / H / N / R / P
Startér elektrický
Chlazení vodou a olejem
Emisní norma EURO 4
Systém dávkování paliva EFI Delphi
Objem nádrže 28 litrů
Maximální rychlost 59 km/h, (offroad) 80 km/h
Homologace T1b
Tažné zařízení ano (zapsané v TP na 680 kg)
EPS-Elektrický posilovač řízení ano
Elektrický naviják ano, 2 500 liber

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou
Zadní odpružení nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou
Přední pneu 25x8-12
Zadní pneu 25x10-12
Přední brzdy 2x hydraulická kotoučová
Zadní brzdy 2x hydraulická kotoučová

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2 927 x 1 532 x 1 995 mm
Pohotovostní hmotnost 575 kg
Výška sedadla 955 mm
Světlá výška 260 mm
Rozměry korby 958 x 1 172 x 320 mm
Nosnost korby 180 kg
MODEL VERZE BARVA CENA
UTX 700i EPS se střechou, plastovými dveřmi a čelním plexi tmavě zelená 289 990 Kč
UTX 700i EPS se střechou, plastovými dveřmi a čelním plexi černá s camo polepem 289 990 Kč

SÉRIOVÁ VÝBAVA

EPS – elektrický posilovač řízení, elektrický naviják se silou 2500 liber, včetně kabelového ovladače, čelní dělené plexi, hliníkové kryty předních i zadních ramen, homologované tažné zařízení s el. zásuvkou, zásuvka 12V, odolná sklápěcí korba z oceli, bezpečnostní pásy, poloviční plastové dveře, sklopná korba s otevíracím čelem a úchyty k připevnění nákladu, přepínač pohonu 2×4 nebo 4×4, přední uzamykatelný diferenciál, redukce do pomala a síly, stabilizátory na přední i zadní nápravě

PŘÍPLATKOVÁ VÝBAVA NEBO BARVA

CELOUZAVŘENÁ KABINA DFK S TOPENÍM uzavřená kabina s dveřmi, čelní vyklápěcí sklo se stěrači i ostřikovačem a topení s ventilátorem, vyrobeno v ČR 109 990 Kč

PROHLÉDNI SI DETAILY

Hliníkový kryty ramen

Nechci dělat ramena, ale tyhle kryty ramen jsou fakt pecka. Nejen že dobře vypadaj, ale taky pořádně chráněj důležitý díly podvozku. No, a aby tý ochrany nebylo málo, v základu dostaneš i přední ochrannej rám a plastový lemy, který pochytaj cákající bahno.

Sklápěcí korba s výklopným čelem

Jsem fakt nabušená korba. Moje korba totiž odveze až 180 kilo nákladu. Navíc je vyklápěcí a má ocelovej vnitřek, kterej chrání korbu před poškozením.

Elektrický naviják s kabelovým ovladačem

Vytáhnu strom z lesa nebo sebe z bahna. Dokážu taky ovládat sněhovou radlici, frézu a další výbavičku.

Stabilizátory na přední i zadní nápravě

Díky stabilizačním tyčím nebudeš lítat jak na kolotoči. Jízda bude daleko komfortnější. Dvojnásob to oceníš v zatáčkách.

NASKOČ DO SEDLA

UTVéčko, který si fakt zamiluješ

Uvažuješ o UTVéčku? Tak nečekej a staň se i ty jedním ze spokojených majitelů tohohle skvěle zpracovanýho a spolehlivýho stroje.

KE STAŽENÍ

DOPORUČENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ

Vozík na balík slámy

Nevoz balík jako balík. Hoď ho na tenhle vytuněnej vozejk a do výběhu ho dovezeš raz dva.

Rovnací hrábě za čtyřkolku

Rovnací hrábě za čtyřkolku

Nejdřív nasadíš multifunkční držák (hydraulickej nebo manuálně ovládanej). Na něj pak pověsíš třeba tyhle rovnací hrábě, který daj do latě i tu největší paseku.

Vozík Offroad

Sklopná korba pro snadnou přepravu listí, hlíny, dřeva nebo odpadu. Když vyhodíš obě víka, s prstem v nose převezeš i dřevo dlouhý až 2,7 metru.