XWOLF 700i - atv-goes.cz
NOVINKA

XWOLF 700i

Přebírám roli vůdce smečky v kategorii jednobuchů

Objem motoru:

686 cm3

Výkon motoru:

32 kW (44Ps) / 5500 rpm

Pohon:

4x4 / kardan

Barva:

Cena:

od 209 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Alfa samec čtyřkolkový smečky

Jsem šelma, na který profrčíš i tou nejbrutálnější divočinou. Proti srsti mi ale není ani jízda na pohodku – třeba když budeš chtít vyvenčit svou samičku. Na to mi s prstem v nose stačí jen zadní běhy. Ale když přijde na věc, roztočím taky ty přední a vydrápu se na vršek i tý nejstrmější rokle.

Už první jízda zažehne v očích okolních čumilů plameny neskonalýho obdivu a pasuje tě do role neohroženýho vůdce čtyřkolkový smečky. Kdykoliv tě lidi zmerčí, budou si hned špitat: „Á, čtyřkolkovej alfa samec si značkuje revír.“ A že je sakra velkej! Do nádrže totiž dostaneš celejch 25 litrů benálu. A to je šťávy klidně na 300 kilásků.

Motor jako z bavoráka

Pod kapotou mi buší vyspělej jednobuch s obsahem 686 kubíků. Vyráběj ho v LONCINu sdílenou technologií s BMW. Týhle obří fabrice Bé-eM-Wéčko věří natolik, že si v ní nechává dělat nejen motory, ale taky sakumprásk některý mašiny a skútry.

Jen tak mě nesedřeš z kůže

Řazení mám návykově snadný. Kvalty přehodíš, než bys řekl VLK. A hlavně! Nemusíš přitom stát na brzdě. I když budeš jezdit jako dobytek, můj variátor to s tebou vydrží o třetinu dýl, než je obvyklý. Díky uzamykatelnýmu předku nestáhnu vocas před sebevětší výzvou.

Taky elektriku mám jak z učebnice. Statickej proud držím pod 1 mA. To dokáže jen jediný procento konkurenčních strojů! Co z toho? Okamžitě mě nastartuješ i po dlouhodobým uskladnění. Klíďo i po půl roce. Už v základu jsem fakt EPeSní kus s elektro posilovačem řízení, díky kterýmu pošetříš bicáky na vopravdickou práci. 

Přístrojovka jako v letadle a skoro tuna na kouli

Za řidítkama si budeš připadat jako v kokpitu. Na digitálním displeji krásně uvidíš veškerý info o mý kondici i stylu tvý jízdy. Pomocí blů-tůčka navíc vcukuletu spáruješ telefon, a tak budeš mít na očích echo o příchozích hovorech.

Vo můj spodek pečuje spešl ochranná deska. Vo ten tvůj se postarají extrémně pohodlný sedačky. Na Vlkovi prostě tvoje zádel vlka nechytne! A když už jsme u těch intimností, tak moje koule utáhne až 800 kilo. Takže do vozejku můžeš naházet pořádnej náklad nebo převážet celou smečku pomocníků.

Zasek‘ jsem dráp do tvý zvědavosti? Přijeď testnout, jak řve motor čtyřkolkovýho alfa samce! Třeba do mýho doupěte.

 

MOTOR

Objem motoru 686 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon 32 kW (44Ps) / 5500 rpm
Maximální kroutící moment 66 Nm / 4500 rpm
Sekundární pohon 4x4 / kardan
Převodovka automat/variátor L/H/ N / R / P
Startér elektrický
Chlazení vodou + olejem
Emisní norma
Systém dávkování paliva EFI Bosch systém
Objem nádrže 25
Maximální rychlost (offroad) 100 km/h
Homologace T3b
Tažné zařízení Ano (zapsané v TP na 800kg)
EPS-Elektrický posilovač řízení v základní výbavě
Elektrický naviják 3000 lbs v základní výbavě

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení plynokapalinové tlumiče
Zadní odpružení plynokapalinové tlumiče
Přední pneu 25x8-12
Zadní pneu 25x10-12
Přední brzdy 2x hydraulická kotoučová (ø 210 mm)
Zadní brzdy 2x hydraulická kotoučová (ø 210 mm)

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2040 mm x 1190 mm x 1250 mm (2220 mm x 1190 mm x 1350 mm - model MAX)
Pohotovostní hmotnost 375 kg (385 kg model MAX)
Výška sedadla 910 mm
Světlá výška 280 mm
MODEL VERZE BARVA CENA
XWOLF 700i EPS krátká (začátkem roku 2023) oranžovo-černá, modrá matná metalická 209 990 Kč
XWOLF 700i MAX EPS prodloužená oranžovo-černá, modrá matná metalická 219 990 Kč

Základní výbava

EPS (elektrický posilovač řízení), 12″ alu kola, 2x 12V zásuvka (zapalovač + USB), zámek řízení integrovaný ve spínací skříňce, voděodolný kastlík v předním blatníku a v zadní části čtyřkolky, homologované tažné zařízení s el. zásuvkou na neskutečných 800kg, silný elektrický naviják 3000LBS, kryty rukou, ochranné lemy blatníků, přídavné sedadlo s opěradlem a madly pro spolujezdce (u prodloužené verze MAX), přepínání pohonu 2×4/4×4 + uzávěrka předního diferenciálu, přední ochranný rám s plastovým krytím, přední i zadní nosič s možností naložit až 80 kg na každý z nich, full LED dynamické přední a zadní směrovky integrované do předních i zadních světel

PROHLÉDNI SI DETAILY

Všechno pěkně barevně a přehledně

Multifunkční digitální přístrojovka ti naservíruje veškerý info, co si budeš přát. Hezky barevně a mega přehledně. Díky bluetooth si eins-zwei připojíš mobil, a displej ti tak ukáže každý volání. Teda kromě volání divočiny. Ta si tě zavolá pomocí Vlka.

Řazení snadný jako prd

Vlk nejen rychle peláší, ale taky snadno řadí. Přesně, lehce a klidně jedním prstem. Navíc u kvaltování nemusíš mačkat brzdu, jak je obvyklý u většiny čtyřkolek.

A co tvoje drahá polovička?

Sedí radši doma v obejváku, než by se s tebou proháněla na čtyřkolce? Tak jasně, jsou čtyřkolky, kde se jí nemůžeš divit. To XWOLF je jiná básnička. Na něm se bude cejtit jako na gauči. Jen divočinu neuvidí v telce, ale všude kolem sebe. A bude si připadat jako v ráji: před ní alfa samec, pod ní alfa samec…

Úložnýho prostoru neni nikdy dost

Zavírací kastlík v předním blaťáku nechá tvůj mobil, doklady a další poklady absolutně v suchu, a přitom pěkně po ruce.

Zadní kastl místo batohu

Do prostornýho kastlu si sbalíš věci na celej letní den. Nejspíš tak ani nebudeš potřebovat zadní box. Leda bys za sebou vozil fešn bárbínu. Tý box určitě pořiď, ať jedinej řev, co uslyšíš, je vytí vlčího motoru.

NASKOČ DO SEDLA

Nový technologie, obrovskej progres a prémiová kvalita

Přesně tyhle výhody přináší nová spolupráce s Loncinem – jedním z největších čínských producentů motocyklů, skútrů a čtyřkolek.

Fabrika Loncin vyrábí mimo jiný i pohonný jednotky pro BMW, a dokonce taky některý modely bavoráckejch motorek a skútrů. No a samozřejmě i mašiny vlastní značky VOGE, který u nás najdeš taky.

Však přijeď a uvidíš, jak budeš mrkat na drát. Nebo spíš na prémiový zpracování čtyřkolek XWOLF 700i EPS.

DOPORUČENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ