SLEVA

IRON 450i MAX / 450i

Vládce lehkých pracovních čtyřkolek

Objem motoru:

400 cm3

Výkon motoru:

20,7 kW (27,8 Ps) / 7 250 rpm

Pohon:

4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu

Barva:

Cena:

AKCE: od 127 990 Kč

POJĎME SE SEZNÁMIT

Čtyřkolkový MAXi pracant

Kraluju kategorii lehkých pracovních čtyřkolek. Větší a odolnější mašinu v ní nenajdeš. Jsem takový čtyřkolkový král železný a zlatý. Ze zlata mám pracantskou duši. Z tvrďáckýho železa bytelnou konstrukci.
A vo tom to je! Každej, kdo už někdy čtyřkolku používal k náročnější práci, potvrzuje, že pořádná konstrukce je důležitější než motorový kubíky. Když chceš tahat těžkej náklad nebo jezdit v extrémním terénu, prostě potřebuješ naddimenzovanou konstrukci. A přesně takovou mám. Železem se na ní nešetřilo, a tak jsem v každým terénu naprostej ​držák a i v tý nejdrsnější práci spolehlivý lamželezo. Ne nadarmo mi říkaj Iron.

Křestním jsem MAX. A to taky není náhodička. Nabízím totiž MAXimální pohodlí i pro spolujezdce. Oproti mýmu menšímu bráchovi jsem o 19 cenťáků delší, takže žádný mačkání se nekoná. Kromě sedla narostly i nášlapy a dostaly zvýšenej stupínek, aby spolujezdec nekopal do řidiče. A když k tomu přidáme madla a opěrku na zadním nosiči, máš všechno, co potřebuješ nejen pro bezpečnou, ale taky pohodlnou jízdu ve dvou.

Stačil by ti o fous kratší stroj? Mrkni na fotky mýho kratšího bráchy.

Protože jsem hlavně na práci, mám pořádnou výbavičku. V základu dostaneš fakt silnej elektrickej naviják, tažný zařízení, pohon na všechny čtyři, redukci do síly (L), motorovou brzdu, ocelový nosiče, kryty na ruce a taky uzávěrku předního diferenciálu. Kdyby ti to bylo málo, můžeš mě tunit dál. Začni třeba posilovačem řízení.


No a samo, že mám taky LEDKový světla a blikače. Oceníš skvělou svítivost a okouzlí tě líbivej design. Však mě přijeď omrknout na vlastní voči. Okamžitě tě přesvědčím, že ses zamiloval správně.

MOTOR

Objem motoru 400 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon 20,7 kW (27,8 Ps) / 7 250 rpm
Maximální kroutící moment 28 Nm / 6 250 rpm
Sekundární pohon 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu
Převodovka automat / kanadský variátor CV-Tech - L / H / N / R
Startér elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 4
Systém dávkování paliva EFI Bosch
Objem nádrže 18 litrů
Maximální rychlost 60 km/h, (offroad) 84 km/h
Homologace T3b
Tažné zařízení ano (zapsané v TP na 300 kg)
EPS-Elektrický posilovač řízení příplatková výbava, + 15 000 Kč
Elektrický naviják ano, 2 500 liber

PODVOZEK A BRZDY

Přední odpružení 2x hydraulický tlumič s nastavitelnou pružinou
Zadní odpružení 2x hydraulický tlumič s nastavitelnou pružinou
Přední pneu 25x8-12
Zadní pneu 25x10-12
Přední brzdy 2x hydraulická kotoučová
Zadní brzdy 2x hydraulická kotoučová

ROZMĚRY A HMOTNOSTI

Rozměry (D׊×V) 2 130 x 1 170 x 1 120 mm / MAX 2 320 x 1 170 x 1 120 mm
Pohotovostní hmotnost 344 kg / MAX 363 kg
Výška sedadla 955 mm
Světlá výška 285 mm
MODEL VERZE BARVA CENA
IRON 450i Forest* krátká černá metalická AKCE: 127 990 Kč
IRON 450i LTD* krátká černá metalická, tmavě zelená, šedá AKCE: 129 990 Kč
IRON 450i Forest* MAX prodloužená černá metalická AKCE: 137 990 Kč
IRON 450i LTD* MAX prodloužená černá metalická, tmavě zelená, šedá AKCE: 139 990 Kč

*Forest – černá plechová kola 12 „. *LTD – černá alu kola 12 “

SÉRIOVÁ VÝBAVA

12” pneumatiky Abuzz, elektrický naviják 2500 lbs, kryty rukou, zámek tyče řízení, homologované tažné zařízení s el. zásuvkou, zásuvka 12V v uzamykatelném kastlíku, přední + zadní ocelový nosič, CV-Tech variátor (made in Kanada), protiskluzové sedadlo, přepínač pohonu 2×4 nebo 4×4, přední uzamykatelný diferenciál, prodloužený model MAX s homologací pro dvě osoby

PŘÍPLATKOVÁ VÝBAVA NEBO BARVA

EPS elektrický posilovač řízení 15 000 Kč
ZADNÍ ORIGINÁLNÍ BOX na krátkou i dlouhou verzi 6 490 Kč

PROHLÉDNI SI DETAILY

Silnej elektrickej naviják

Díky němu můžeš taky ovládat sněhovou radlici, lžíci a další příslušenství pohodlně z místa řidiče.

Ocelový nosiče a kryty rukou

Na bytelný nosiče jednoduše přiděláš držáky pro různý nářadí nebo na ně hodíš plastovej box. Kryty rukou tě ochrání, když pofrčíš houštím.

Čtyřkilo, nebo šestikilo?

Jak se to vezme. Motoricky jsem čtyřkilo, ale podvozkem už šestikilo. No, a odolnější podvozek nejenže chceš, ale prostě potřebuješ.

Homologovaný tažný i se zásuvkou

Vozík budeš tahat bez obav z policejní hlídky. Naložíš do něj až 300 kilo matroše.

Uzamykatelnej kastlík

Místo, kde si mobil nejen schováš, ale i nabiješ.

NASKOČ DO SEDLA

Iron jako ideální společník

Projížďka vinicí zakončená ochutnávkou s fantastickym výhledem. Kdo by nejel, že?

Iron = železo

To je přesně naše čtyřipade

KE STAŽENÍ

DOPORUČENÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ

Zadní Box G100

Origoš uzamykatelnej box na prodloužený modely Iron a Cobalt. MAXimalizuj svůj přepravní prostor a měj cennosti pod zámkem.

Přední otevřený box G001

Na vočích a po ruce máš všecko, co potřebuješ. Praktická přední bedna, která skvěle pasuje na Cobalta i Irona.

Zadní box G200

Tenhle origoš box skvěle sedne na kratší verze Iron a Cobalt. Svůj vercajk v něm budeš mít schovanej nejen před deštěm, ale díky zámku taky před zlodějíčky.

Univerzální držák motorovky

Už tě nebaví vozit motorovku v boxu? Chceš ji mít hned po ruce? S tímhle držákem pilu vytasíš, než bys řekl švec na čtyřkolce.