Objem motoru:
400 cm3Výkon motoru:
20,7 kW (27,8 Ps) / 7 250 rpmPohon:
4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciáluCena:
AKCE: od 127 990 Kč
Kraluju kategorii lehkých pracovních čtyřkolek. Větší a odolnější mašinu v ní nenajdeš. Jsem takový čtyřkolkový král železný a zlatý. Ze zlata mám pracantskou duši. Z tvrďáckýho železa bytelnou konstrukci.
A vo tom to je! Každej, kdo už někdy čtyřkolku používal k náročnější práci, potvrzuje, že pořádná konstrukce je důležitější než motorový kubíky. Když chceš tahat těžkej náklad nebo jezdit v extrémním terénu, prostě potřebuješ naddimenzovanou konstrukci. A přesně takovou mám. Železem se na ní nešetřilo, a tak jsem v každým terénu naprostej držák a i v tý nejdrsnější práci spolehlivý lamželezo. Ne nadarmo mi říkaj Iron.
Křestním jsem MAX. A to taky není náhodička. Nabízím totiž MAXimální pohodlí i pro spolujezdce. Oproti mýmu menšímu bráchovi jsem o 19 cenťáků delší, takže žádný mačkání se nekoná. Kromě sedla narostly i nášlapy a dostaly zvýšenej stupínek, aby spolujezdec nekopal do řidiče. A když k tomu přidáme madla a opěrku na zadním nosiči, máš všechno, co potřebuješ nejen pro bezpečnou, ale taky pohodlnou jízdu ve dvou.
Stačil by ti o fous kratší stroj? Mrkni na fotky mýho kratšího bráchy.
Protože jsem hlavně na práci, mám pořádnou výbavičku. V základu dostaneš fakt silnej elektrickej naviják, tažný zařízení, pohon na všechny čtyři, redukci do síly (L), motorovou brzdu, ocelový nosiče, kryty na ruce a taky uzávěrku předního diferenciálu. Kdyby ti to bylo málo, můžeš mě tunit dál. Začni třeba posilovačem řízení.
No a samo, že mám taky LEDKový světla a blikače. Oceníš skvělou svítivost a okouzlí tě líbivej design. Však mě přijeď omrknout na vlastní voči. Okamžitě tě přesvědčím, že ses zamiloval správně.
Objem motoru | 400 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 20,7 kW (27,8 Ps) / 7 250 rpm |
Maximální kroutící moment | 28 Nm / 6 250 rpm |
Sekundární pohon | 4x4, kardanem / uzávěrka předního diferenciálu |
Převodovka | automat / kanadský variátor CV-Tech - L / H / N / R |
Startér | elektrický |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 4 |
Systém dávkování paliva | EFI Bosch |
Objem nádrže | 18 litrů |
Maximální rychlost | 60 km/h, (offroad) 84 km/h |
Homologace | T3b |
Tažné zařízení | ano (zapsané v TP na 300 kg) |
EPS-Elektrický posilovač řízení | příplatková výbava, + 15 000 Kč |
Elektrický naviják | ano, 2 500 liber |
Přední odpružení | 2x hydraulický tlumič s nastavitelnou pružinou |
Zadní odpružení | 2x hydraulický tlumič s nastavitelnou pružinou |
Přední pneu | 25x8-12 |
Zadní pneu | 25x10-12 |
Přední brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Zadní brzdy | 2x hydraulická kotoučová |
Rozměry (D׊×V) | 2 130 x 1 170 x 1 120 mm / MAX 2 320 x 1 170 x 1 120 mm |
Pohotovostní hmotnost | 344 kg / MAX 363 kg |
Výška sedadla | 955 mm |
Světlá výška | 285 mm |
MODEL | VERZE | BARVA | CENA |
IRON 450i Forest* | krátká | černá metalická | AKCE: 127 990 Kč |
IRON 450i LTD* | krátká | černá metalická, tmavě zelená, šedá | AKCE: 129 990 Kč |
IRON 450i Forest* MAX | prodloužená | černá metalická | AKCE: 137 990 Kč |
IRON 450i LTD* MAX | prodloužená | černá metalická, tmavě zelená, šedá | AKCE: 139 990 Kč |
*Forest – černá plechová kola 12 „. *LTD – černá alu kola 12 “
12” pneumatiky Abuzz, elektrický naviják 2500 lbs, kryty rukou, zámek tyče řízení, homologované tažné zařízení s el. zásuvkou, zásuvka 12V v uzamykatelném kastlíku, přední + zadní ocelový nosič, CV-Tech variátor (made in Kanada), protiskluzové sedadlo, přepínač pohonu 2×4 nebo 4×4, přední uzamykatelný diferenciál, prodloužený model MAX s homologací pro dvě osoby
EPS | elektrický posilovač řízení | 15 000 Kč |
ZADNÍ ORIGINÁLNÍ BOX | na krátkou i dlouhou verzi | 6 490 Kč |
Projížďka vinicí zakončená ochutnávkou s fantastickym výhledem. Kdo by nejel, že?
To je přesně naše čtyřipade