IRON 450i 4x4

GOES_iron_seda_800x570.gif

PŘEDNOSTI

  • Kanadský variátor CV-Tech

  • Měnitelný pohon 2x4 nebo 4x4

  • Přední uzamykatelný diferenciál 

  • Přední a zadní ocelový nosič

  • LED osvětlení

  • Homologované tažné zařízení s el. zásuvkou

  • Elektrický naviják 2500LBS

  • Protiskluzové sedadlo

  • Řidičský průkaz na osobní automobil

  • První STK po čtyřech letech

  • Možnost dokoupení posilovače řízení (EPS)

  • Konstrukcí, velikostí a šířkou jediná  čtyřstovka  v kategorii plnohodnotných pracovních čtyřkolek této cenové kategorie

DOSTUPNÉ BARVY

camo.png

CENY 

GOES IRON  4x4 

GOES IRON  4x4 EPS 

154 990 CZK

  169 990 CZK

CHARAKTERISTIKA

Čtyřkolku ti odvezeme my nebo některý z našich prodejců z tvého regionu po předchozí domluvě a po celém území ČR zdarma. 

Není čtyřstovka, jako čtyřstovka. Největší a nejodolnější čtyřstovka ze společné dílny Goes a CF Moto, i ve své kategorii lehkých pracovních čtyřkolek. Každý, kdo čtyřkolku používá k náročnější práci jistě potvrdí, že to není jenom o obsahu motoru, ale hlavně o samotné konstrukci čtyřkolky. Když chci tahat těžký náklad nebo jezdit v extrémním terénu, potřebuji, aby byla konstrukce čtyřkolky naddimenzovaná. Platí zde jednoduché pravidlo - čím větší a silnější je použitý materiál, tím více toho čtyřkolka vydrží. To samé platí o šířce. Čím je čtyřkolka širší, tím je v terénu stabilnější.

Uvažuješ-li o čtyřkolce s podobným obsahem válců, tak právě Goes 450i Iron je pro tebe v téhle cenové kategorii ta nejlepší volba. Samozřejmostí je silný elektrický naviják, tažné zařízení s elektrickou zásuvkou, LED světla, multifunkční digitální tachometr, pohon 4x4, redukce do síly (L) a taky uzávěrka předního diferenciálu v základní výbavě. 

Konec konců si přijeď čtyřkolku prohlédnout a vyzkoušet k nám do Benešova nebo k některému z našich prodejců a přesvědčit se o správné volbě.

Hlavní přednosti

Úspornej motor

Srdcem čtyřkolky Goes Iron 450i je jednoválcovej motor o výkonu 27 koňskejch sil. Tenhle úspornej drobeček plní nejnovější emisní normy. Má dost výkonu na práci i trochu zábavy. Pokud čtyřkolku potřebuješ na občasný výlety, ale primárně na pracovní vytížení, model 450 Ti bude bohatě stačit. Palivo motoru dodává jednotka Bosch pomocí elektronickýho vstřikování. O přenos síly se zase stará kanadskej variátor CVTech.

_DSC2656_edited.jpg

LED světla a blikače

LED světlomety jsou dnes již součástí většiny dostupnejch aut nebo motorek. No a protože Goes nemůže bejt v tomhle směru pozadu, najdeš je vpředu i vzadu na všech modelech Iron a Cobalt. Skvělá svítivost a líbivej design skvěle doplňují celou čtyřkolku.

_DSC2873.JPG

Bytelnej a pohodlnej podvozek

Žádná zmenšenina, ale bytelný ramena, tlumiče i poloosy. Protože je Iron největším čtyřkilem ve svý cenový kategorii, na podvozku se nešetřilo. Vše je z pořádnejch kusů železa a dlouhá životnost je tak zaručená. Zároveň je ale podvozek pohodlnej a pěkně filtruje nerovnosti. Tlumiče maj navíc stavitelný pružiny a při větší zátěži je můžeš upravit dle tvejch představ.

cforce-520-eps.png

Variátor CVTech z Kanady

Žádná spojka nebo řazení, ale automatická převodovka a kanadskej variátor CVTech! Novej, bezespojkovej variátor má na starost přenos síly z motoru na kola. Skvělym pomocníkem je taky nová motorová brzda, která zpomalí stroj pokaždý, když pustíš plyn. To využiješ například ve sjezdu z prudkýho kopce, kdy nemusíš použít klasický brzdy. 

Přední i zadní ocelový nosič

Na práci i zábavu je nutnej prostor. Proto je Goes vybavenej předním i zadním ocelovym nosičem. Ty jsou pevný a snadno k nim uchytíš třeba motorovou pilu nebo výbavu potřebnou na delší cesty. Pokud chceš mít věci více v bezpečí, samozřejmostí je možnost dokoupení zadního origo boxu nebo přední plastový vany. Vše je na míru dělaný přímo pro čtyřkolky Goes a nemusíš tak nic vyměřovat a zdlouhavě počítat. Modely MAX maj navíc na zadním nosiči opěrku a madla pro větší pohodlí spolujezdce.

_DSC2780.JPG

Bohatá základní výbava

Protože je tahle čtyřstovka hlavně na práci, neobešla by se bez pořádný výbavy. V základu tak dostaneš naviják s tažnou silou 2 500 liber, homologovaný tažný zařízení včetně zásuvky, ochranný kryty rukou nebo 12 V zásuvku, do který připojíš většinu dostupnýho elektro příslušenství, jako jsou třeba postřikovače nebo sypače. Pro cestovatele pak najde využití třeba k napájení navigace nebo mobilu. Samozřejmostí je taky třeba digitální tachometr nebo litá kola.

TECHNICKÁ DATA

TYP MOTORU

čtyřtaktní jednoválec SOHC

OBjem MOTORU

400 ccm

VÝKON MOTORU

20kW (27Ps) / 7500 ot./min (offroad)

RÁM

ze svařovaných trubek

PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ

dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou

Maximální váha přípojného vozíku

300 kg

Rozvor kol

1280 mm

Celková délka

ZADNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ

2130 mm

MAXIMÁLNÍ KROUTÍCÍ MOMENT

29.0 Nm  / 6250 ot./min

nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou

Celková šířka

1170 mm

Celková výška

PŘEVODOVKA

CV-Tech variator (made in Canada)

L-H-N-R,  2WD / 4WD, uzávěrka předního diferenciálu

ROZMĚRY PŘEDNÍCH PNEUMATIK

25x8-12

ROZMĚRY ZADNÍCH PNEUMATIK

25x10-12

CHLAZENÍ

vodou

PŘEDNÍ BRZDY

2x hydraulická kotoučová

STARTÉR

elektrický

ZADNÍ BRZDY

DÁVKOVÁNÍ PALIVA

2x hydraulická kotoučová

EFI Bosch systém

MAXIMÁLNÍ RYCHLOST

1120 mm

Světlá výška

285 mm

Výška sedadla

955 mm

Homologace

T3b homologace, žlutá registrační značka, jednomístné, řidičský průkaz sk. B

Barva

černá metalická, camo, zelená metalická, šedá

OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE

18 litrů

84 km / hod (offroad)

HMOTNOST VOZIDLA V PROVOZNÍM STAVU

344 kg

CHCEŠ ZNÁT CELEJ NÁŠ PŘÍBĚH?