COBALT 550i MAX 4x4

GOES_cobalt_max_seda_800x570.gif

DOSTUPNÉ BARVY

PŘEDNOSTI

  • Kanadský variátor CV-Tech

  • Měnitelný pohon 2x4 nebo 4x4

  • Přední uzamykatelný diferenciál

  • Odolné ocelové nosiče přední a zadní

  • LED osvětlení

  • Homologované tažné zařízení s el. zásuvkou

  • Elektrický naviják 2500LBS

  • Protiskluzové sedadlo

  • Řidičský průkaz na osobní automobil

  • První STK po čtyřech letech

  • Možnost dokoupení posilovače řízení (EPS)

  • Všechny barvy bez příplatku

  • MAXimální pohodlí pro řidiče i spolujezdce

  • Výkonný a úsporný jednoválcový motor 

camo.png

CENY 

GOES COBALT MAX 4x4

GOES COBALT MAX  4x4 EPS

179 990 CZK

194 990 CZK

Čtyřkolku ti odvezeme my nebo některý z našich prodejců z tvého regionu po předchozí domluvě a po celém území ČR zdarma. 

CHARAKTERISTIKA

Velikostí a robustností jedna z největších pětistovek v této cenové kategorii. Nová a výkonnější čtyřkolka Goes Cobalt v prodloužené verzi MAX. To je dostatek výkonu a 20 centimetrů navíc pro druhého pasažéra. Kromě sedadla má i delší nášlapy se zvýšenou stupačkou pro maximálně pohodlnou polohu nohou. Nechybí madla ani opěrka.

I zde je uzamykatelný přední diferenciál, který udělá z této čtyřkolky stroj, který zvládne jakoukoli překážku. Samozřejmostí je elektrický naviják se silou 2500 liber, homologované tažné zařízení se zásuvkou, digitální multifunkční tachometr, LED svícení vpředu i vzadu nebo nová litá kola.

Hlavní přednosti

Úspornej, ale silnej motor

Srdcem tohodle pětikila Goes Cobalt je jednoválcovej motor o výkonu 37 koňskejch sil. Plní nejnovější emisní normy, jako jeho menší bráška. Má dost výkonu na práci i zábavu. Máš v plánu se bavit i pořádně makat? Pak je tahle pětistovka přesně pro tebe.  Palivo do motoru pumpuje jednotka Bosch pomocí elektronickýho vstřikování. O přenos síly se zase stará kanadskej variátor CVTech.

_DSC2679.JPG
cforce-520-eps.png

Prodloužená verze MAX

Goes myslí i na spolujezdce! Žádný mačkání se tady nekoná. Model MAX je prodlouženej o celejch 19 centimetrů. Nášlapy tak narostly a dostaly zvýšenej stupínek, aby se spolujezdec pohodově vešel a nekopal při jízdě do řidiče. Delší je i sedlo a zadní nosič je vybavenej madly s opěrkou pro bezpečnou jízdu.

Variátor CVTech z Kanady

Žádná spojka nebo řazení, ale automatická převodovka a kanadskej variátor CVTech! Novej, bezespojkovej variátor má na starost přenos síly z motoru na kola. Skvělym pomocníkem je taky nová motorová brzda, která zpomalí stroj pokaždý, když pustíš plyn. To využiješ například ve sjezdu z prudkýho kopce, kdy nemusíš použít klasický brzdy. 

_DSC2656_edited.jpg

Kompletní LED světla a blikače

LED světlomety jsou dnes již součástí většiny dostupnejch aut nebo motorek. No a protože Goes nemůže bejt v tomhle směru pozadu, najdeš je vpředu i vzadu na všech modelech Iron a Cobalt. Skvělá svítivost a líbivej design skvěle doplňují celou čtyřkolku.

Přední i zadní ocelový nosič

Na práci i zábavu je nutnej prostor. Proto je Goes vybavenej předním i zadním ocelovym nosičem. Ty jsou pevný a snadno k nim uchytíš třeba motorovou pilu nebo výbavu potřebnou na delší cesty. Pokud chceš mít věci více v bezpečí, samozřejmostí je možnost dokoupení zadního origo boxu nebo přední plastový vany. Vše je na míru dělaný přímo pro čtyřkolky Goes a nemusíš tak nic vyměřovat a zdlouhavě počítat. Tahle prodloužená verze MAX má navíc na zadním nosiči opěrku a madla pro větší pohodlí spolujezdce.

_DSC2873.JPG
_DSC2780.JPG

Bytelnej a pohodlnej podvozek

Žádná zmenšenina, ale bytelný ramena, tlumiče i poloosy. Protože je Cobalt opravdu velikej, na podvozku se nešetřilo. Vše je z pořádnejch kusů železa a dlouhá životnost je tak zaručená. Zároveň je ale podvozek pohodlnej a pěkně filtruje nerovnosti. Tlumiče maj navíc stavitelný pružiny a při větší zátěži je můžeš upravit dle tvejch představ.

Bohatá základní výbava

Pořádněj pracant se neobejde bez pořádný výbavy. V základu tak dostaneš naviják s tažnou silou 2 500 liber, homologovaný tažný zařízení včetně zásuvky, ochranný kryty rukou, madla pro spolujezdce, opěrku nebo 12 V zásuvku, do který připojíš většinu dostupnýho elektro příslušenství, jako jsou třeba postřikovače nebo sypače. Pro cestovatele pak najde využití třeba k napájení navigace nebo mobilu. Samozřejmostí je taky třeba digitální tachometr nebo litá kola.

TECHNICKÁ DATA

Typ motoru

čtyřtaktní jednoválec SOHC

Objem motoru

500 ccm

Rám

ze svařovaných trubek

Maximální váha přípojného vozíku

300 kg

Přední zavěšení a tlumení

dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou

Rozvor kol

1480 mm

Výkon motoru

27kW (37Ps) / 7500 ot./min (offroad)

Zadní zavěšení a tlumení

Maximální kroutící moment

39.0 Nm  / 5000 ot./min

Převodovka

CV-Tech variator (made in Canada) L-H-N-R,  
2WD / 4WD,
uzávěrka předního
diferenciálu

Chlazení

vodou

Starter

elektrický

Dávkování paliva

EFI Bosch systém

nezávisle zavěšená a dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou

Rozměry předních pneumatik

25x8-12

Rozměry zadních pneumatik

25x10-12

Přední brzdy

2x hydraulická kotoučová

Zadní  brzdy

2x hydraulická kotoučová

Maximální rychlost

90 km / hod (offroad)

Celková délka

2320 mm

Celková šířka

1170 mm

Celková výška

1120 mm

Světlá výška

285 mm

Výška sedadla

955 mm

Homologace

T3b homologace, žlutá registrační značka, dvě osoby, řidičský průkaz sk. B

Barva

Objem palivové nádrže

18 litrů

Hmotnost vozidla v provozním stavu

černá metalická, camo, zelená metalická, šedá 

363 kg

CHCEŠ ZNÁT CELEJ NÁŠ PŘÍBĚH? 
Goes ATV