UTX 700 EPS

UTX_GIF.gif

PŘEDNOSTI

  • Úsporný jednoválcový motor o obsahu 700ccm

  • Pohodlná sedadla pro dva cestující

  • Přední plexisklo a střecha v základní výbavě

  • Nákladní korba se sklopným mechanismem

  • Elektrický posilovač řízení - EPS

  • Pohon všech kol a uzávěrka předního diferenciálu

  • Možnost dokoupení celouzavřené kabiny a vytápění od české firmy DFK

  • Homologované tažné zařízení se zásuvkou

  • Elektrický naviják

  • Přední a zadní hliníkové kryty ramen

  • Přední ochranný rám

  • Homologace T1b (řidičský průkaz skupiny B)

DOSTUPNÉ BARVY

CENA

UTX 700 EPS

289 990 Kč

UTX ti odvezeme my nebo některý z našich prodejců z tvého regionu po předchozí domluvě a po celém území ČR zdarma. 

CHAREKTERISTIKA

Další počin nové spolupráce Goes a Loncin - pracovní Goes UTX 700i s posilovačem řízení a pohonem všech kol je v ČR i na Slovensku!

Hledáš pracovní stroj, ale čtyřkolka je ti malá? Hodil by se ti velký přepravní prostor, který 4kolkám tak moc chybí? Tak přesně pro tyhle případy máme nové UTVčko s motorem o objemu 700 ccm. Úsporný jednoválec s výkonem 32kW totiž zvládne pěknou porci nákladu. Palivo mu dodává vstřikování Delphi a o pohon se postará starý dobrý variátor. Ten přenáší sílu primárně na zadní nápravu. Připnout ale můžeš i pohon předních kol a rázem máš hnané obě nápravy, které jen tak něco nezastaví. Na předku je také diferenciál, který můžeš uzamknout. Tím zajistíš, že se přední kola budou při přidání plynu stále točit.

 

Tenhle makoun uveze dva jezdce, kteří jsou pěkně krytí střechou, bočními dveřmi a čelním rychloupínacím plexisklem, které je variabilní a můžeš ho tak rozdělit na dvě části. Aby ochrany nebylo málo, v základní výbavě je také přední ochranný rám. Při práci určitě oceníš i elektrický naviják s kabelovým ovladačem nebo hliníkové kryty ramen a předku, které ochrání podvozek UTVčka. Nechybí ani plastové lemy, které pochytají poletující bahno.

Tím hlavním rozdílem proti čtyřkolce je ale sklápěcí korba s výklopným čelem. Ta pojme 180 kg nákladu a je vyklápěcí. Její vnitřní část je vyrobena z oceli a korba je tak chráněná před poškozením. Kdyby ti 180 kg v korbě nestačilo, můžeš k UTVčku připojit i vozík. Tažné je homologované, se zásuvkou a uveze parádních 680 KG! Abys tuhle porci nákladu ubrzdil, UTV je vybaveno brzdami na všech kolech. Nechybí také stabilizační tyče na přední i zadní nápravě, takže jízda v zatáčkách je komfortnější.

Pro opravdové fajnšmekry máme v nabídce i kabinu od předního českého výrobce, firmy DFK. Ta celé UTX kompletně uzavře. Přední sklo jde vyklopit a má stěrač včetně ostřikovače (s nádobkou pod přední kapotou). Sklo i dveře jsou samozřejmě na pantech a pístnicích. Kabina je díky všudypřítomné gumě parádně utěsněna a dá se také vytápět (topení se prodává samostatně), takže je vhodná na práci za každého počasí.

Takže, hledáš-li pracanta na ranch nebo do lesa a potřebuješ toho hodně odvézt, omrkni tohle UTX u nás v Benešově nebo u některého z našich prodejců. Můžeš se svézt, vše vyzkoušet a uvidíš, že nebudeš litovat.

TECHNICKÁ DATA

TYP MOTORU čtyřtaktní jednoválec
OBSAH MOTORU 686ccm
VÝKON MOTORU 32kW (44Ps) / 5500 ot./min.

MAXIMÁLNÍ KROUTÍCÍ MOMENT 62.0 Nm/4-4500 ot./min.
PŘEVODOVKA CV-Tech variátor (P-R-N-H-L) 2WD/4WD
CHLAZENÍ vodou
DÁVKOVÁNÍ PALIVA EFI Delphi

OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 28 litrů
RÁM z ocelových trubek
PŘEDNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ nezávisle zavěšená, dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou
ZADNÍ ZAVĚŠENÍ A TLUMENÍ
 nezávisle zavěšená, dvojitá A-ramena, hydraulické tlumiče s nastavitelnou pružinou
ROZMĚRY PŘEDNÍCH PNEUMATIK
 25x8-12
ROZMĚRY ZADNÍCH PNEUMATIK
 25x10-12
přední brzdy
 2x hydraulická kotoučová
ZADNÍ BRZDY
 2x hydraulická kotoučová
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST
 75km / hod
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST
 575 kg
MAXIMÁLNÍ VÁHA PŘIPOJENÉHO VOZÍKU 680 kg
rozvor
 1913 mm
CELKOVÁ DÉLKA
 2927 mm
CELKOVÁ ŠÍŘKA
 1532 mm
CELKOVÁ VÝŠKA
 1995 mm
SVĚTLÁ VÝŠKA
 260 mm
OFICIÁLNÍ PŘÍPUSTNÁ NOSNOST KORBY
 160 kg
VNITŘNÍ ROZMĚR KORBY
 958 x 1172 x 320 mm
HOMOLOGACE
 T1, řidičský průkaz skupiny B
BARVY
 army green, šedo-černo-bílá camo
CHCEŠ ZNÁT CELEJ NÁŠ PŘÍBĚH?